Nieuws en Persberichten

Voor pers en geïnteresseerden publiceert Remia op deze pagina nieuws m.b.t. ontwikkelingen om en rond het bedrijf Remia.

  • Remia producten veilig voor consumptie

    Alle door Remia geproduceerde producten zijn veilig voor consumptie.
    Publicatiedatum: donderdag 03 augustus 2017

  • Remia voortaan 100% Klimaatneutraal

    Remia heeft er hard aan gewerkt om 100% klimaatneutraal te kunnen produceren.
    Publicatiedatum: maandag 03 juli 2017

  • Da' ya' think I'm sexy? De nieuwe commercial van Remia

    De Britse rockzanger, Rod Stewart, bekend om zijn rauwe bluesy stem speelt samen met de succesvolle Nederlandse DJ Afrojack in de nieuwe commercial van Remia. Binnen het thema “The original, remixed” worden de vernieuwde feestsauzen van Remia geintroduceerd en is de hitsong “Da’ ya’ think I’m sexy” van Rod Stewart door Afrojack geremixed.
    Publicatiedatum: woensdag 03 juni 2015

  • Remia onderneemt tegen kanker als KWF Zakenvriend

    Jaarlijks krijgen 91.000 mensen de diagnose kanker. Dat zijn 10 mensen per uur……en dus veel te veel. Daarom komt Remia C.V. als KWF Zakenvriend van KWF Kankerbestrijding in actie tegen deze ziekte.
    Publicatiedatum: vrijdag 13 februari 2015

  • Remia koopt Yil’driz

    Den Dolder, 1 februari 2015 - Yillys Food Concepts B.V., het bedrijf achter merknaam Yil’driz, is vanaf 1 februari 2015 in handen van Remia. Ondernemer Bram Muilwijk heeft zijn bedrijf verkocht om zich volledig te kunnen richten op de ontwikkeling van nieuwe voedingsconcepten.
    Publicatiedatum: maandag 02 februari 2015

  • Stallone en Kooijman zij aan zij in commercial Remia

    De Amerikaanse actieheld Sylvester Stallone (Rocky, The Expendables) en acteur Jan Kooijman (Verliefd op Ibiza, Hartenstraat) spelen de hoofdrol in de nieuwe tv-reclame van Remia. Het motto van de Hollywoodfilm in miniformaat is ‘act like a man, eat like a man’.
    Publicatiedatum: maandag 05 mei 2014

  • Minister Schippers bezoekt Remia-fabriek in het kader van verbetering productsamenstelling

    Den Dolder, 6 maart 2014 - In het kader van het nationaal Akkoord Verbetering Productsamenstelling bracht minister Schippers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) vandaag een bezoek aan de fabriek van Remia in Den Dolder. Doel van het bezoek was om de minister in de praktijk te laten zien op welke manier bedrijven werken aan de reductie van zout, verzadigd vet en calorieën in producten.
    Publicatiedatum: vrijdag 07 maart 2014

  • Team Hawaï geeft gratis luchtbedden weg in Scheveningen

    In het kader van de VoteFeestsaus campagne, heeft Team Hawaï op 15 juli Hawaï luchtbedden weggegeven op het strand van Scheveningen. Deze actie was bedoeld om stemmen te werven voor Feestsaus Hawaï.
    Publicatiedatum: maandag 15 juli 2013

  • Remia wint Frank Hauwert Trofee 2013

    De Customer Service afdeling van Remia is tijdens het Exportbinnendienst Event 2013 op 20 juni onderscheiden met de Frank Hauwert Trofee 2013.
    Publicatiedatum: maandag 24 juni 2013

  • Stem op de lekkerste Remia Feestsaus!

    De Remia Feestsauzen zijn vernieuwd! De nieuwe knijptubes van de Feestsauzen hebben nu 50ml meer inhoud en knijpen beter. De nieuwe Feestsauzen hebben nu ook een handige nieuwe dop. Daarom kiest Nederland deze zomer de lekkerste Remia Feestsaus!
    Publicatiedatum: woensdag 29 mei 2013